Zmiana decyzji o pozwoleniu na budowę

Podstawa prawna

art. 36 a ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.  - Prawo budowlane

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Urbanistyki i Architektury

Wymagane dokumenty:

Wniosek o zmianę decyzji o pozwoleniu na budowę

Załączniki:

  • 3 egz. projektu budowlanego zamiennego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi oraz zaświadczeniem, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane,
  • oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane,
  • decyzję o warunkach zabudowy lub decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, jeśli jest wymagana zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, jeżeli jest ona wymagana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,
  • pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy obiekcie budowlanym wpisanym do rejestru zabytków lub położonym na obszarze wpisanym do rejestru zabytków, wydane przez właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków, zgodnie z przepisami art. 39 ust. 1 ustawy Prawo Budowlane,
  • dokument stwierdzający udzielenie ewentualnego pełnomocnictwa (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej za jego udzielenie)

Termin załatwienia sprawy:

Do 30 dni, a w przypadkach szczególnie skomplikowanych do 60 dni

Opłata skarbowa

Opłata skarbowa: z chwilą złożenia wniosku

  • zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej

Opłaty nie pobiera się przypadku, gdy decyzja o pozwolenie na budowę była zwolniona z opłaty skarbowej.
 

Tryb odwoławczy:

Wniosek elektroniczny SEKAP:

  • Odwołanie wnosi się do Wojewody Śląskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Bielska - Białej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronom.
  • Odwołanie składa się w Biurze Obsługi Interesanta na stanowisku nr 5 – Urbanistyka i Architektura.
Jednostka odpowiedzialna