Strona korzysta z plików cookies. Szczegóły o używanych przez nas plikach cookie oraz zasadach przetwarzania
danych osobowych znajdziesz w
Polityce prywatności i
Polityce cookie.
Klikając „Akceptuję wszystkie” wyrażasz zgodę na zainstalowanie wszystkich rodzajów plików cookie, z których
korzystamy. Możesz też wybrać, jakie rodzaje plików cookie zainstalujemy na Twoim urządzeniu, klikając „Zmień
ustawienia”.
Wpis do ewidencji uzyskasz składając wniosek osobiście w Wydziale Komunikacji (pokój 120) lub za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłając wniosek na adres Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej pl. Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała lub przez pełnomocnika.
Wpis uzyskasz po złożeniu wniosku oraz; 1) kserokopii prawa jazdy 2) zaświadczenia o ukończeniu kursu dla kandydatów na instruktorów/wykładowców 3) po uzyskaniu pozytywnego wyniku z egzaminu dla kandydatów na instruktorów/wykładowców* 4) zaświadczenia o niekaralności 5) orzeczenia lekarskiego i orzeczenia psychologicznego 6) dowodu uiszczenia opłaty za wpis do ewidencji.
Wnieś opłatę w wysokości 50 zł. Zapłacisz w następujących formach:
w kasie tutejszego Urzędu,
przelewem na konto: Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Dochodów Budżetowych PKO BP nr konta: 88 1020 2313 0000 3802 1094 7663,
za pośrednictwem płatności on-line (w rodzaju sprawy wybierz: Wpis do ewidencji instruktorów i wykładowców).
Na wydanie zaświadczenia będziesz czekał nie dłużej niż miesiąc. Termin może się wydłużyć do 2 miesięcy (dostaniesz o tym informację).
Odwołanie możesz wnieść w terminie 14 dni do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Bielska-Białej.
Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
Egzamin przeprowadza się dla osób, które złożyły wniosek o wpis do ewidencji instruktorów/wykładowców i zostały zgłoszone na egzamin na podstawie wniosku do przewodniczącego komisji o wyznaczenie terminu egzaminu.