Podstawa prawna:
Zarządzenie nr ON.0050.1927.2017.MGR z dnia 7 lutego 2017r. Prezydenta Miasta Bielska-Białej
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Nieruchomości
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wpis na listę rzeczoznawcy wraz z załącznikami.
Załączniki:
- Określone w § 2 ust. 1 regulaminu
Termin załatwienia sprawy:
Nieokreślony.
Opłaty:
Nie pobiera się.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Uwagi:
Wniosek wraz z załącznikami można składać bezpośrednio w Sekretariacie Wydziału Nieruchomości Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (p. 202 II piętro) oraz drogą pocztową na adres: Wydział Nieruchomości, Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 5, 43-300 Bielsko-Biała.
Zarządzenie w sprawie utworzenia listy rzeczoznawców
Załącznik nr 2 WNIOSEK
Regulamin określający zasady prowadzenia listy rzeczoznawców majątkowych - kandydatów na biegłych w postępowaniach administracyjnych