Podstawa prawna:
art. 44 i 45 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Nieruchomości
Wymagane dokumenty:
Wniosek o oddanie gruntu w trwały zarząd.
Załączniki:
- Aktualna mapa ewidencyjna z zaznaczoną nieruchomością
Termin załatwienia sprawy:
Nieokreślony.
Opłaty:
Nie pobiera się.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego (nieruchomości stanowiące własność Gminy) lub Wojewody Śląskiego (nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa) za pośrednictwem Prezydenta Miasta (odwołanie składa się w Biurze Obsługi Interesanta stanowisko nr 4 Wydział Nieruchomości)
Uwagi:
Wniosek/pismo można składać w systemie tradycyjnym (pocztą, osobiście, przez pełnomocnika) lub poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą - PeUP (SEKAP - www.sekap.pl) albo poprzez platformę ePUAP (epuap.gov.pl).