Podstawa prawna
art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U z 2013r. poz. 594 ze zm.);
art. 69 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 885 ze zm.).
Wydział Komunikacji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej informuje o zmianie miejsca obsługi spraw związanych z prawami jazdy. Część wydziału z parteru oraz pierwsze i drugie piętro zostanie przeniesione na czwarte piętro budynku przy placu Ratuszowym 6.
Od 8 września obsługa praw jazdy - składanie wniosków, odbiór dokumentów, postępowania dotyczące zatrzymanych uprawnień; sekretariat wydziału komunikacji; sprawy związane z ośrodkami szkolenia kierowców i stacjami kontroli pojazdów; usuwaniem i przechowywaniem pojazdów, zespół ds. organizacji ruchu oraz zespół ds. publicznego transportu zbiorowego Wydziału Komunikacji zostaną przeniesione z parteru na czwarte piętro budynku przy placu Ratuszowym 6.
Sprawy związane z rejestracją pojazdów i informacja w dalszym ciągu będą załatwiane na parterze w tym samym budynku.
art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U z 2013r. poz. 594 ze zm.);
art. 69 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 885 ze zm.).