Wydział Komunikacji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej informuje o zmianie miejsca obsługi spraw związanych z prawami jazdy. Część wydziału z parteru oraz pierwsze i drugie piętro zostanie przeniesione na czwarte piętro budynku przy placu Ratuszowym 6.
Od 8 września obsługa praw jazdy - składanie wniosków, odbiór dokumentów, postępowania dotyczące zatrzymanych uprawnień; sekretariat wydziału komunikacji; sprawy związane z ośrodkami szkolenia kierowców i stacjami kontroli pojazdów; usuwaniem i przechowywaniem pojazdów, zespół ds. organizacji ruchu oraz zespół ds. publicznego transportu zbiorowego Wydziału Komunikacji zostaną przeniesione z parteru na czwarte piętro budynku przy placu Ratuszowym 6.
Sprawy związane z rejestracją pojazdów i informacja w dalszym ciągu będą załatwiane na parterze w tym samym budynku.
Obsługa księgowa Urzędu Miejskiego i budżetu gminy w zakresie określonym uchwałą budżetową;
Obsługa księgowa wydatków, zaangażowania, inwestycji, funduszy specjalnego przeznaczenia, sum depozytowych, środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
Obsługa księgowa środków z Unii Europejskiej oraz innych źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi;
Obsługa bankowa Urzędu Miejskiego i budżetu gminy w zakresie wydatków budżetowych, inwestycji, funduszy celowych, wadiów i zabezpieczeń, środków pomocowych z Unii Europejskiej;
Sporządzanie sprawozdań finansowych z wszystkich rodzajów działalności;
Księgowanie i uzgadnianie wzajemnych rozliczeń między jednostkami Urzędu;
Prowadzenie rejestrów rozliczeń w zakresie podatków od towarów i usług (VAT);
Prowadzenie ewidencji księgowej majątku Urzędu;
Prowadzenie ewidencji księgowej dotacji udzielanych przez Urząd;
Prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie służbowych kart płatniczych;
Rozliczanie krajowych i zagranicznych podróży służbowych pracowników i radnych;
Rozliczanie używania samochodów niebędących własnością pracodawcy do celów służbowych;