Jak załatwić sprawę w wydziale
Zakres Zadań
- Inicjowanie działań usprawniających organizację pracy i funkcjonowania Urzędu.
- Opracowywanie projektów: Regulaminu Organizacyjnego oraz Regulaminu Pracy i bieżąca ich aktualizacja.
- Prowadzenie rejestrów zarządzeń Prezydenta Miasta.
- Prowadzenie zbioru:
- upoważnień i pełnomocnictw do załatwiania spraw w imieniu Prezydenta,
- porozumień spraw powierzonych do realizacji organom jednostek samorządu terytorialnego i innym podmiotom oraz powierzonych powiatowi przez organy administracji rządowej,
- dokumentów związanych z przynależnością Miasta do związków.
- Wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt.
- Koordynowanie i nadzorowanie realizacji wniosków z kontroli Urzędu oraz prowadzenie zbioru protokołów z kontroli.
- Prowadzenie spraw kadrowych Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta oraz pracowników Urzędu i dyrektorów miejskich jednostek organizacyjnych.
- Koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników Urzędu.
- Prowadzenie staży, praktyk studenckich i uczniów szkół średnich.
- Prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych Urzędu w tym:
- administrowanie budynkami,
- ewidencja majątku Urzędu,
- utrzymanie czystości i porządku w obiektach Urzędu,
- ochrona, dozór, zabezpieczenie obiektów Urzędu,
- ochrona i zabezpieczenie łączności na potrzeby Urzędu,
- zaopatrzenie materiałowo-techniczne Urzędu,
- zamawianie i ewidencja pieczęci na potrzeby wydziałów,
- gospodarka samochodowa,
- konserwacja inwentarza biurowego,
- obsługa techniczna sesji, narad i spotkań organizowanych przez Prezydenta Miasta i Radę Miejską,
- zamawianie i prenumerata czasopism oraz książek na potrzeby pracowników Urzędu.
- Prowadzenie spraw bhp.
- Prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych.
- Prowadzenie spraw socjalnych pracowników Urzędu oraz emerytów i rencistów - byłych pracowników Urzędu.
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Dziennika Podawczego oraz Biura Obsługi Interesanta.
- Zapewnienie obsługi sekretarskiej Prezydenta Miasta, Zastępców oraz Sekretarza.
- Obsługa organizacyjna wyborów, referendów i spisów powszechnych.
Zespół / Stanowisko | Imię i Nazwisko | Pokój | Telefon | ||
---|---|---|---|---|---|
Naczelnik Wydziału | Anna Kajor | 9 | 33 4971 408 | anna.kajor@um.bielsko-biala.pl | |
Zastępca naczelnika | Michał Kłusak | 4 | 33 4971 469 | michal.klusak@um.bielsko-biala.pl | |
|
|||||
Zespół ds. kadr i szkoleń | 10 | 33 4971 410 33 4971 411 |
|||
Zespół ds. płac |
12 13
|
33 4971 428 33 4971 779 33 4971 780 |
|||
Zespół ds. organizacji |
8 15 16 |
33 4971 414 33 4971 490 33 4971 413 33 4971 405 33 4971 406 |
|||
Stanowisko ds. BHP | 6 | 33 4971 725 | |||
Zespół ds. administracyjnych | 6 | 33 4971 474 | |||
Zespół ds. utrzymania budynków i zaopatrzenia | 5 |
33 4971 467 33 4971 468 33 4971 409 |
|||
Biuro Rzeczy Znalezionych | 5 |
33 4971 467 |
|||
Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych | 7 | 33 4971 470 | |||
Archiwum zakładowe plac Ratuszowy 1 | Suterena | 33 4971 502 | |||
Archiwum zakładowe plac Ratuszowy 5 | 314 | 33 4701 257 | |||
Biuro Obsługi Interesanta | Plac Ratuszowy 6 - parter |
33 4971 801 Informacja dla osób niepełnosprawnych, Karta Weteran Plus |
|||
Plac Ratuszowy 6 - parter |
33 4971 802 Rodzina+, Karta Dużej Rodziny, Karta Seniora |
||||
Plac Ratuszowy 6 - parter |
33 4971 805 Geodezja i Kartografia |
||||
Plac Ratuszowy 6 - parter |
33 4971 806 Nieruchomości |
||||
Plac Ratuszowy 6 - parter |
33 4971 807 Podatki i Opłaty |
||||
Plac Ratuszowy 6 - parter |
33 4971 808 Ochrona Środowiska i Energia, Gospodarka Miejska |
||||
Plac Ratuszowy 6 - parter |
33 4971 809 33 4971 810 Urbanistyka i Architektura |
||||
Plac Ratuszowy 6 - parter |
33 4971 813 33 4971 814 Dziennik Podawczy |
||||
Plac Ratuszowy 6 - parter |
33 4971 800 Informacja |
informacja@um.bielsko-biala.pl |
Lokalizacja
Plac Ratuszowy 1 – parter - pokoje nr 4 – 16, Plac Ratuszowy 6 – Biuro Obsługi Interesanta
Godziny pracy
godziny pracy Urzędu Miejskiego
Telefon
33 4971 414, 33 4971 490
Email
FAX
33 4971 814