Okres realizacji: 03.04.2006 r. – 29.12.2006 r.
Celem projektu było kreowanie pozytywnego wizerunku osoby niepełnosprawnej na otwartym rynku pracy poprzez przeprowadzenie kampanii społecznej skierowanej do pracodawców i środowiska lokalnego. W ramach projektu m.in. zorganizowano 2 dniowe seminaria pt. „Budowanie lokalnego partnerstwa na rzecz zatrudniania osób niepełnosprawnych”, zorganizowano konferencję – wykład nt. możliwości w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wydano album ukazujący twórczość osób niepełnosprawnych, ogłoszono konkurs plastyczny pt. „Środowisko pracy przyjazne niepełnosprawnym” dla niepełnosprawnych uczestników warsztatów terapii zajęciowej, zorganizowano wystawę pokonkursową oraz wręczono nagrody, wyprodukowano film „Dobre praktyki w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych”, który został rozkolportowany do 5 000 pracodawców, umieszczony na stronie internetowej, a jego fragmenty można było zobaczyć również w TVP 3, funkcjonowała strona internetowa z bieżącymi aktualnościami z życia niepełnosprawnych, giełda pracy dla pracodawców i niepełnosprawnych poszukujących pracy.
Koszt projektu ogółem: 273 690,00 PLN,
współfinansowanie z EFS: 273 690,00 PLN