Komunikat

Herb Bielska-Białej
Herb Bielska-Białej

Prezydent Miasta Bielska-Białej na podstawie art. 36 § 3 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy powiadamia wyborców o sporządzeniu spisu wyborców oraz o miejscu i czasie jego udostępniania w związku z wyborami do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonymi na dzień 13 października 2019 r.

Spis wyborców jest udostępniany do wglądu w Urzędzie Miejskim w Bielsku-Białej, w Wydziale Spraw Obywatelskich, pl. Ratuszowy 6, I piętro – pokój 109, w terminie od dnia 23 września 2019 r. do dnia 7 października 2019 r., w godzinach pracy Urzędu, na pisemny wniosek wyborcy.

Wzór wniosku stanowi załącznik nr 6 do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 29 grudnia 2014 r. w sprawie spisu wyborców.

Udostępnianie spisu wyborców następuje przez udzielenie informacji, że osoba wskazana we wniosku jest ujęta w spisie wyborców lub nie figuruje w spisie, w tym również z powodu skreślenia ze spisu, albo że dane wpisane we wniosku różnią się od danych osoby wpisanej do spisu wyborców. Na żądanie wnioskodawcy udzielona informacja jest potwierdzana na piśmie.