System Powiadamiania Mieszkańców umożliwia wysyłanie wiadomości SMS i e-mail do wszystkich zarejestrowanych w systemie mieszkańców.
Wiadomości będą wysłane w formie SMS i e-mail do wszystkich zarejestrowanych w systemie osób.
Informujemy iż w związku z uruchomieniem na szczeblu centralnym usługi Alert RCB (https://rcb.gov.pl/alertrcb/) z dniem 10.01.2019 r. usługa lokalna dotycząca powiadomień o zagrożeniach i sytuacjach kryzysowych zostanie wyłączona.
W chwili obecnej system umożliwia realizację informowania mieszkańców o:
- zbliżającym się i upływie terminu zapłaty należności za koncesję alkoholową,
- zbliżającym się i upływie terminu zapłaty podatku od środków transportu,
- zbliżającym się i upływie terminu zapłaty raty za gospodarowanie odpadami,
- zbliżającym się i upływie terminu zapłaty podatku od nieruchomości,
- zbliżającym się i upływie terminu zapłaty należności za dzierżawy i wieczyste użytkowanie,
System Powiadamiania Mieszkańców wysyła powiadomienia urzędowe do konkretnego mieszkańca dotyczące np. terminu zbliżającej się płatności, przeterminowania raty podatku, itp. (PESEL, REGON, NIP wymagany jest w celu jednoznacznej identyfikacji), jak również wysyła informacje o różnego rodzaju wydarzeniach z życia miasta.
Ze względu na wymogi prawne w celu otrzymywania powiadomienia mieszkaniec musi złożyć podpisany wniosek o otrzymywanie powiadomień sms lub e-mail wybierając rodzaj powiadomienia.
Zgłoszenia
Zainteresowani mogą:
- złożyć wniosek w postaci papierowej bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Bielsku-Białej podczas załatwiania dowolnej sprawy w urzędzie
- lub przesłać poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą (EPUAP).
Złożony wniosek musi być podpisany. Usługa powiadomień SMS świadczona jest wyłącznie na numery operatorów krajowych (PL).
Wypełnij i złóż wniosek, dostępny, a będziesz mógł korzystać z nowej funkcjonalności.
Osoby które złożyły wniosek przed 25-05-2018 nie muszą składać ponownie wniosku.
Jeżeli mieszkaniec zarejestrowany w systemie SPM przed 25.05.2018 r. nie wyraża zgody na powyższe powinien zrezygnować z korzystania z systemu.
Aby zrezygnować lub zaktualizować dane z wniosku wystarczy ponownie złożyć wniosek zawierając w nim odpowiednie dane (aby zrezygnować z korzystania z systemu należy wykreślić na wniosku wszystkie rodzaje powiadomień).
Wniosek o otrzymywanie powiadomień z systemu SPM.pdf
Wniosek o otrzymywanie powiadomień z systemu SPM.rtf