Podstawa prawna:
art. 77 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Nieruchomości
Wymagane dokumenty:
Wniosek o aktualizacje opłaty rocznej .
Załączniki:
- Aktualny operat szacunkowy sporządzony przez uprawnionego rzeczoznawcę majątkowego
Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni, w sprawach skomplikowanych do 90 dni.
Opłaty:
Nie pobiera się.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się w terminie 30 dni od dnia otrzymania wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej do Samorządowego Kolegium Odwoławczego.
Uwagi:
Wniosek/pismo można składać w systemie tradycyjnym (pocztą, osobiście, przez pełnomocnika) lub poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą - PeUP (SEKAP - www.sekap.pl) albo poprzez platformę ePUAP (epuap.gov.pl).
Informację dot. opłat rocznych z tyt. użytkowania wieczystego gruntu można uzyskać pod nr telefonu 33 4701-232 lub 33 4701-233
Wniosek POBIERZ