Podstawa prawna
Art. 20 ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach
Jednostka odpowiedzialna
Wydział Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości
Wymagane dokumenty
- Wniosek o wpis do ewidencji jednostek terenowych stowarzyszeń.
Załączniki:
- statut Stowarzyszenia poświadczony przez właściwy dla terenu działania Zarządu Głównego Krajowy Rejestr Sądowy
- uchwała Zarządu Głównego o powołaniu jednostki terenowej
- wyciąg z rejestru informujący o aktualnym składzie Zarządu Głównego poświadczony przez Krajowy Rejestr Sądowy
- lista członków założycieli jednostki terenowej zawierająca dokładne dane o nich tj. imię, nazwisko, adres zamieszkania, datę urodzenia, obywatelstwo, własnoręczny podpis
- protokół z zebrania założycielskiego z informacją o: składzie zarządu jednostki terenowej, siedzibie stowarzyszenia, składzie Komitetu Założycielskiego
Termin załatwienia sprawy
Do 14 dni.
Opłaty
Nie pobiera się.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.