Zakres Zadań
- Analiza wstępnych planów zamówień publicznych opracowanych przez dysponentów środków budżetowych.
- Sporządzanie rocznych planów postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
- Nadzór nad realizacją i aktualizacją planu prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
- Sporządzanie i przekazywanie do publikacji wstępnych ogłoszeń informacyjnych o planowanych zamówieniach.
- Sporządzanie na bieżąco rejestru wszczętych postępowań oraz umów zawartych na podstawie ustawy Prawo zamówień Publicznych.
- Opracowanie treści SWZ pod względem formalno-prawnym.
- Redagowanie i publikacja ogłoszeń o postępowaniach, ogłoszeń o zmianie ogłoszenia i wynikach postępowań o udzielenie zamówień publicznych na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Przygotowywanie projektów zarządzeń w zakresie powołania komisji przetargowej.
- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
- Przygotowywanie projektów wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie określonym ustawą Prawo zamówień publicznych.
- Sporządzanie, gromadzenie oraz właściwe zabezpieczanie dokumentacji związanej z procesem udzielania zamówienia publicznego.
- Sporządzanie i przekazywanie do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach.
- Kontrola realizacji zamówień publicznych w jednostkach organizacyjnych gminy na wniosek Wydziału Audytu i Kontroli.
Zespół / Stanowisko | Imię i Nazwisko | Pokój |
---|---|---|
Naczelnik Wydziału | Sebastian Wach | 12 |
Obsługa kancelaryjna wydziału |
Urszula Fabia |
13 |
Zastępca Naczelnika | Beata Myśliwiec-Pieniądz | 11 |
Pracownicy | ||
Barbara Frączkiewicz | 6 | |
Elżbieta Gorzałka | 7 | |
Aleksandra Buławczyk | 7 | |
Dorota Kliś | 8 | |
Wojciech Magiera | 9 | |
Mateusz Wanat | 9 | |
Jadwiga Borgieł | 10 | |
Katarzyna Swakoń | 10 | |
Katarzyna Cholewik | 10 |
Lokalizacja
pl. Ratuszowy 9 – II piętro – pokoje 6–13
Godziny pracy
godziny pracy Urzędu Miejskiego
Telefon
33 4971 851
Email