Podstawa prawna:
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Komunikacji
Wymagane dokumenty:
- podanie o wydanie zaświadczenia,
- potwierdzenie dokonania opłaty za wydanie zaświadczenia.
Do wglądu:
- dokument tożsamości,
- karta pobytu, wiza, inny dokument lub potwierdzenie o pobycie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej powyżej 185 dni w przypadku cudzoziemca.
Termin załatwienia sprawy:
Do 7 dni.
Opłaty:
- Za wydanie zaświadczenia: 17 zł.
Wpłatę można dokonać:
- w kasach głównych Urzędu,
- przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej:
nr rachunku: 04 1020 2313 0000 3502 1094 7770
Tryb odwoławczy:
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia roztrzygnięcia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Bielska-Białej.
Inne informacje:
- Formularz podania dostępny na dole strony lub do pobrania w punkcie informacyjnym Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.
Uwagi:
Wniosek/pismo można składać w systemie tradycyjnym (pocztą, osobiście, przez pełnomocnika) lub poprzez platformę ePUAP (epuap.gov.pl).
Podanie o wydanie zaświadczenia o posiadaniu uprawnień do kierowania pojazdami