Zmiana terminu płatności

Autor: oprac. ek

Na zdjęciu niebieskie pojemniki na odpady przed posesją
fot. Paweł Sowa/Wydział Prasowy UMBB

Wydział Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego informuje o zmianie terminu płacenia za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej. 

 

Zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Bielsku-Białej z 24 października 2024 roku, zmianie uległ termin płatności opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla właścicieli domów jednorodzinnych, należnej za listopad i za grudzień. Opłatę za wskazane miesiące należy uiścić w terminie do 20 grudnia na indywidualny numer konta. 

 

Poniżej obowiązujące terminy płatności dla właścicieli domów jednorodzinnych (składających deklarację DGO-3): 

- za styczeń i za luty - do 20 marca, 

- za marzec i za kwiecień - do 20 maja, 

- za maj i za czerwiec - do 20 lipca, 

- za lipiec i za sierpień - do 20 września, 

- za wrzesień i za październik - do 20 listopada, 

- za listopad i za grudzień - do 20 grudnia. 

 

Wydział Gospodarki Odpadami zachęca również do pobrania bezpłatnej aplikacji mobilnej WyBBieram Czyste Miasto, która przypomina o terminach odbioru odpadów oraz płatności i służy jako praktyczny przewodnik po systemie gospodarki odpadami w Bielsku-Białej. Zawiera przydatne informacje ułatwiające prawidłową segregację odpadów oraz umożliwia korzystanie z mobilnej wersji karty użytkownika PSZOK. Aplikacja jest dostępna na systemy operacyjne Android, IOS. 

 

Pobierz aplikację WyBBieram Czyste Miasto

 

Google Play: WyBBieram Czyste Miasto - Apps on Google Play 

App Store: WyBBieram Czyste Miasto on the App Store 

 

źródło: Wydział Gospodarki Odpadami UM 

 

plakat