Podstawa prawna:
art. 37 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,Kodeks cywilny.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Nieruchomości
Wymagane dokumenty:
Wniosek o sprzedaż lub oddanie w użytkowanie wieczyste mienia gminnego lub Skarbu Państwa w drodze bezprzetargowej – na uzupełnienie.
Załączniki:
- Kopia aktualnej mapy ewidencyjnej z naniesioną lokalizacją wnioskowanego terenu.
Termin załatwienia sprawy:
Nieokreślony. Postępowanie cywilno-prawne realizowane przez organ administracji samorządowej.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Uwagi:
Wniosek/pismo można składać w systemie tradycyjnym (pocztą, osobiście, przez pełnomocnika) lub poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą - PeUP (SEKAP - www.sekap.pl) albo poprzez platformę ePUAP (epuap.gov.pl).
Wniosek POBIERZ