Strona korzysta z plików cookies. Szczegóły o używanych przez nas plikach cookie oraz zasadach przetwarzania
danych osobowych znajdziesz w
Polityce prywatności i
Polityce cookie.
Klikając „Akceptuję wszystkie” wyrażasz zgodę na zainstalowanie wszystkich rodzajów plików cookie, z których
korzystamy. Możesz też wybrać, jakie rodzaje plików cookie zainstalujemy na Twoim urządzeniu, klikając „Zmień
ustawienia”.
drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Nieruchomości Plac Ratuszowy 5, 43-300 Bielsko-Biała
osobiście w Biurze Obsługi Interesanta, Plac Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała (stanowisko nr 3).
Sprawę załatwisz składając wniosek o aktualizację opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntuFORMULARZ WNIOSKU ZNAJDZIESZ PONIŻEJ wraz z aktualnym operatem szacunkowym sporządzony przez uprawnionego rzeczoznawcę majątkowego.
Wniosek rozpatrzymy w terminie 30 dni. W sprawach skomplikowanych do 90 dni.
Odwołanie złóż do tutejszego Urzędu (Biuro Obsługi Interesanta stanowisko nr 3 Wydział Nieruchomości, Plac Ratuszowy 6) a my za pośrednictwem Prezydenta Miasta Bielska-Białej przekażemy Twoje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego.
Odwołać możesz się w terminie 30 dni od dnia otrzymania wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej.
Ustawa z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.