Strona korzysta z plików cookies. Szczegóły o używanych przez nas plikach cookie oraz zasadach przetwarzania
danych osobowych znajdziesz w
Polityce prywatności i
Polityce cookie.
Klikając „Akceptuję wszystkie” wyrażasz zgodę na zainstalowanie wszystkich rodzajów plików cookie, z których
korzystamy. Możesz też wybrać, jakie rodzaje plików cookie zainstalujemy na Twoim urządzeniu, klikając „Zmień
ustawienia”.
drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Nieruchomości Plac Ratuszowy 5, 43-300 Bielsko-Biała
osobiście w Biurze Obsługi Interesanta, Plac Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała (stanowisko nr 3).
Sprawę załatwisz składając wniosek o sprzedaż lub oddanie w użytkowanie wieczyste mienia gminnego lub Skarbu Państwa w drodze bezprzetargowej – na uzupełnienie FORMULARZ WNIOSKU ZNAJDZIESZ PONIŻEJ. Załączniki:
kopia aktualnej mapy ewidencyjnej lub zasadniczej z naniesioną lokalizacją wnioskowanego terenu.