Strona korzysta z plików cookies. Szczegóły o używanych przez nas plikach cookie oraz zasadach przetwarzania
danych osobowych znajdziesz w
Polityce prywatności i
Polityce cookie.
Klikając „Akceptuję wszystkie” wyrażasz zgodę na zainstalowanie wszystkich rodzajów plików cookie, z których
korzystamy. Możesz też wybrać, jakie rodzaje plików cookie zainstalujemy na Twoim urządzeniu, klikając „Zmień
ustawienia”.
drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Bielsku-Białej pl. Ratuszowy 1 43-300 Bielsko-Biała
osobiście w Biurze Obsługi Interesanta, pl. Ratuszowym 6, 43-300 Bielsko-Biała (stanowisko nr 3).
Nie ma ustalonego wzoru wniosku. Do wniosku o rozstrzygnięcie sporu dotyczącego zmiany stanu wody na gruncie ze szkodą dla gruntów sąsiednich dołącz:
mapę zasadniczą terenu z zaznaczeniem gruntów będących własnością wnioskodawcy, gruntów na których doszło do zmiany stanu wody na gruncie, miejsca gdzie doszło do zmiany stanu wody na gruncie
dokumentację fotograficzną.
Za złożenie wniosku nie poniesiesz opłaty.
Odpowiemy Ci w terminie do jednego miesiąca, a w przypadku szczególnie skomplikowanym do dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. Jeśli z jakiegoś powodu termin ten się wydłuży, poinformujemy Cię o powodach opóźnienia i podamy nowy termin udzielenia odpowiedzi.
Możesz odwołać się od wydanej przez nas decyzji. Odwołanie złóż do tutejszego Urzędu w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, a my przekażemy Twoje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego.
Ustawa z 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne.
Przedstawiciele Wydziału Ochrony Środowiska i Energii przeprowadzają oględziny w terenie z udziałem stron, celem zebrania materiału dowodowego, niezbędnego do wydania decyzji administracyjnej na podstawie art. 234 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne.