Strona korzysta z plików cookies. Szczegóły o używanych przez nas plikach cookie oraz zasadach przetwarzania
danych osobowych znajdziesz w
Polityce prywatności i
Polityce cookie.
Klikając „Akceptuję wszystkie” wyrażasz zgodę na zainstalowanie wszystkich rodzajów plików cookie, z których
korzystamy. Możesz też wybrać, jakie rodzaje plików cookie zainstalujemy na Twoim urządzeniu, klikając „Zmień
ustawienia”.
pocztą na adres: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, ul. Romana Dmowskiego 6, 43-300 Bielsko-Biała,
osobiście w Biurze Obsługi Interesanta, pl. Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała.
W celu ustalenia numeru porządkowego budynku złóż:
Wypełniony formularz wniosku o ustalenie numeru porządkowego budynku przewidziany rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (załącznik nr 1) wraz załącznikiem - kopią mapy z wyróżnionym budynkiem, będącym przedmiotem wniosku;
Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu, udzielone przez właściciela nieruchomości.
Za ustalenie numeru porządkowego budynku nie poniesiesz opłaty.
Sprawę załatwimy bez zbędnej zwłoki– zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego – nie później niż w ciągu 1 miesiąca od daty złożenia wniosku z kompletem wymaganych dokumentów, a w sprawie szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
Nie możesz się odwołać.
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Art. 47 a ust. 1 pkt 1).
Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.