Strona korzysta z plików cookies. Szczegóły o używanych przez nas plikach cookie oraz zasadach przetwarzania
danych osobowych znajdziesz w
Polityce prywatności i
Polityce cookie.
Klikając „Akceptuję wszystkie” wyrażasz zgodę na zainstalowanie wszystkich rodzajów plików cookie, z których
korzystamy. Możesz też wybrać, jakie rodzaje plików cookie zainstalujemy na Twoim urządzeniu, klikając „Zmień
ustawienia”.
opis zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych,
opis sposobu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia,
pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów, a także inne dokumenty, wymagane przepisami szczególnymi; nie dotyczy to uzgodnienia i opinii uzyskiwanych w ramach oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko albo oceny oddziaływania przedsięwzięcia na obszar Natura 2000,
w zależności od potrzeb - projekt rozbiórki obiektu (wykonany przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia),
upoważnienie udzielone osobie pełnomocnika działającego w imieniu inwestora,
decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli jest wymagana zgodnie z przepisami ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko).
Z chwilą złożenia wniosku zapłać opłatę skarbową wysokości 36 zł za każdy rozbierany obiekt.
Zapłacisz w następujących formach:
w kasie tutejszego Urzędu,
przelewem na konto: Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Dochodów Budżetowych PKO BP nr konta: 04 1020 2313 0000 3502 1094 7770
za pośrednictwem płatności on-line (w tytule przelewu napisz czego dotyczy opłata).
Pozwolenie na rozbiórkę uzyskasz w terminie do 30 dni, a w przypadkach szczególnie skomplikowanych do 60 dni.
Odwołanie złóż do tutejszego Urzędu - do Biura Obsługi Interesanta, w terminie 14 dni od dnia odebrania decyzji, a my przekażemy twoje odwołanie do Wojewody Śląskiego.
art. 30b ust. 1 w związku z ust. 4 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.