Strona korzysta z plików cookies. Szczegóły o używanych przez nas plikach cookie oraz zasadach przetwarzania
danych osobowych znajdziesz w
Polityce prywatności i
Polityce cookie.
Klikając „Akceptuję wszystkie” wyrażasz zgodę na zainstalowanie wszystkich rodzajów plików cookie, z których
korzystamy. Możesz też wybrać, jakie rodzaje plików cookie zainstalujemy na Twoim urządzeniu, klikając „Zmień
ustawienia”.
Zaświadczenie zostanie wydane z urzędu po uiszczeniu całego zobowiązania związanego z przekształceniem. Jeżeli potrzebujesz aby zaświadczenie zostało wydane ponownie, musisz złożyć wniosek:
drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Nieruchomości Plac Ratuszowy 5, 43-300 Bielsko-Biała
osobiście w Biurze Obsługi Interesanta, Plac Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała (stanowisko nr 3).
Sprawę o wydanie ponownego zaświadczenia załatwisz składając wniosek.
Za wydane z urzędu zaświadczenie nie ponosisz opłaty. Duplikat podlega opłacie skarbowej. Zapłać opłatę skarbową w wysokości 17,00 zł za ponowne wydanie zaświadczenia. Zapłacisz w następujących formach:
w kasie tutejszego Urzędu,
przelewem na konto: Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Dochodów Budżetowych PKO BP nr konta: 04 1020 2313 0000 3502 1094 7770.
Sprawę załatwimy w terminie 7 dni.
Tryb odwoławczy Ci nie przysługuje.
Ustawa z 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów.