Strona korzysta z plików cookies. Szczegóły o używanych przez nas plikach cookie oraz zasadach przetwarzania
danych osobowych znajdziesz w
Polityce prywatności i
Polityce cookie.
Klikając „Akceptuję wszystkie” wyrażasz zgodę na zainstalowanie wszystkich rodzajów plików cookie, z których
korzystamy. Możesz też wybrać, jakie rodzaje plików cookie zainstalujemy na Twoim urządzeniu, klikając „Zmień
ustawienia”.
drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Nieruchomości Plac Ratuszowy 5, 43-300 Bielsko-Biała
osobiście w Biurze Obsługi Interesanta, Plac Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała (stanowisko nr 3).
Sprawę załatwisz składając:
Wniosek o ustalenie innego terminu płatności opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu, złożony nie później niż 14 dni przed upływem terminu płatności (tj. nie później niż 14 dni przed 31 marca każdego roku kalendarzowego) FORMULARZ WNIOSKU ZNAJDZIESZ PONIŻEJ
Załączniki:
określenie dochodu za rok poprzedni na jednego członka rodziny (osoby fizyczne),
sprawozdanie finansowe za rok poprzedni (osoby prawne).