Podstawa prawna:
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Komunikacji
Wymagane dokumenty:
Wypełniony formularz (druk) wniosku oraz:
- wyciąg z rejestru badań technicznych z ostatniego badania (nie wymagany w przypadku, gdy termin następnego badania jest znany organowi rejestrującemu)
Dokumenty wymienione powyżej są dokumentami, które są najczęściej wykorzystywane podczas załatwiania ww. sprawy; w sytuacjach szczególnie skomplikowanych po weryfikacji dokumentów w Urzędzie może okazać się konieczne uzupełnienie wniosku o dokumenty wyżej nie wymienione.
W sytuacji bezpośredniego kontaktu z urzędem dokumenty należy uzupełnić wraz ze składanym wnioskiem. W przypadku korzystania z platformy ePUAP jako uzupełnienie wcześniej złożonego wniosku.
Do wglądu:
- dowód osobisty
- dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia obowiązkowego, zgodnie z warunkami tego ubezpieczenia, ważnej w roku kontroli, lub dowód opłacenia składki za to ubezpieczenie
Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni.
Opłaty:
Poniżej wykaz opłat do pobrania.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Uwagi:
Wniosek/pismo można składać w systemie tradycyjnym (pocztą, osobiście, przez pełnomocnika) lub poprzez platformę ePUAP (epuap.gov.pl).
Wykaz opłat rejestracyjnych
Wniosek o wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego