Powiatowa Społeczna Rada ds. Osób Niepełnosprawnych przy Prezydencie Miasta Bielska-Białej

Powołana Zarządzeniem NR ON.II.0050.421.2019.PS Prezydenta Miasta Bielska-Białej z dnia 23 maja 2019 r. zmieniona Zarządzeniem Nr ON 0050.2397.2021.PS Prezydenta Miasta Bielska-Białej z dnia 27 grudnia 2021 r.

W skład powołanej Rady wchodzą:

  • Rozetta Michnik – Przewodnicząca
  • Paweł Pajor – Wiceprzewodniczący
  • Ewa Oczadły – Sekretarz
  • Ewa Swatek - Członek
  • Tadeusz Gierycz - Członek

Zadania Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych:

  • inspirowanie przedsięwzięć zmierzających do:
    • integracji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych,
    • realizacji praw osób niepełnosprawnych;
  • opiniowanie projektów powiatowych programów działań na rzecz osób niepełnosprawnych;
  • ocena realizacji programów;
  • opiniowanie projektów uchwał i programów przyjmowanych przez radę powiatu pod kątem ich skutków dla osób niepełnosprawnych.

Terminy spotkań Rady

W chwili obecnej, aż do odwołania, spotkania będą odbywały się zdalnie.

 

Uwaga - po ogłoszeniu terminów spotkań stacjonarnych:

- projekty do zapoznania się przez Radę należy przesłać na 7 dni przed planowanym terminem spotkania,

- terminy spotkania w danym miesiącu mogą ulec zmianie, o czym zostaną poinformowani wszyscy zainteresowani.

 

Kontakt do Rady

 

Wydział Polityki Społecznej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
pl. Ratuszowy 6
tel. 33 497 14 92

e-mail

politykaspol@um.bielsko-biala.pl

rada.niepelnosprawni@um.bielsko-biala.pl


Protokoły posiedzeń Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych przy Prezydencie Miasta Bielska-Białej